5051241505 |
Rodajoc Gironès Sud |
2018-2019 |
Grup de treball. Educació Primària |
|
|
|
18/1/2019 - 23/4/2019 (30 hores) de 17:15h a 19:00h |
|
ESC Madrenc |
|
c. Perelló, 142 (Vilablareix)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Gironès
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seminari de coordinació dels mestres d'educació física dels centres educatius de Salt adherits al programa Rodajoc. Es proposa la recuperació de jocs tradicionals i d'arreu del món.
|
| |
Objectius |
Donar a conèixer un ampli ventall de jocs d'arreu del món i tradicionals, que ens permetin treballar les habilitats motrius bàsiques. Afavorir les relacions personals entre els nens i nenes dels diferents centres, així com dels mestres d'una mateixa àrea d'influència. Fomentar l'interès i respecte per l'entorn. Jugar pel plaer de jugar.
|
| |
Continguts |
Recuperació de jocs tradicionals d'arreu del món.
Elaboració dels materials i propostes de treball per al seu aprofitament didàctic al cicle mitjà de primària.
|
| |
Formador/a |
Casellas Restrudis, Olga (Coord.)
|
| |
Avaluació |
-Satisfacció de les persones assistents (qüestionari).
-Elaboració i publicació al web dels serveis educatius del recull de les activitats dissenyades, implementades i avaluades pel grup en els seus centres.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
-Avaluació positiva i publicació del treball realitzat.
|
| |
E-mail |
crp-girones@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
18/01/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
29/01/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 3 |
dimarts |
05/02/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 4 |
dimarts |
19/02/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 5 |
dimarts |
05/03/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 6 |
dimarts |
12/03/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 7 |
dimarts |
19/03/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 8 |
dimarts |
26/03/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 9 |
dimarts |
09/04/2019 |
1715 |
1900 |
Sessió 10 |
dimarts |
23/04/2019 |
1715 |
1900 |
|
| |